سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان! مبادا کسی که نمی داند، از فرا گرفتن شرم بدارد ؛ چرا که ارزش هرانسان، چیزی است که می داند . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----15942---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----0-----
زادگاه خاطرات تلخ شیرین من مروست


نویسنده: محسن فلاحتی
یکشنبه 87/7/21 ساعت 5:44 عصر

 

تو به من خندیدی !

و نمی دانستی

من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم

باغبان از پی من تند دوید

سیب را دست تو دید

غضب آلوده به من کرد نگاه

سیب دندان زده ا دست افتاد به خاک

و تو رفتی و هنوز سالها که درگوش من آرام آرام

خش خش گام تو تکرار کنان می دهد آزارم که

چرا خانه ی کوچک ما سیب نداشت!

 


نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • یزد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ???/??/???
    بته چین >>> محمد رضا شجریان
    مرمت چهار قلعه تاریخی استان یزد پایان یافت
    شعری از حمید مصدق که من باهاش خیلی خاطره دارم حتماْبخونیدش

  •  RSS 

  •  Atom 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • اشتراک در وبلاگ