سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمانها و زمین و فرشتگان و شب و روزبرای سه کس آمرزش می طلبند : دانشمندان و دانشجویان و سخاوتمندان [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----15949---
بازدید امروز: ----7-----
بازدید دیروز: ----0-----
زادگاه خاطرات تلخ شیرین من مروست


نویسنده: محسن فلاحتی
پنج شنبه 87/7/25 ساعت 9:38 صبح

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خاتم یزد گفت: مسجد قدیمی و تاریخی " دهقانیان " مروست از توابع این شهرستان مرمت و بازسازی شد.

"علی‌اکبر دهقان" روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، قدمت این مسجد را مربوط به دوران قاجاریه خواند و افزود: این مکان مذهبی‌با اعتباری بالغ بر ? ????میلیون ریال بهسازی شد.

وی اظهار داشت: این مسجد در اثر عوامل فرسایش محیطی و عدم رسیدگی تا ???? درصد تخریب شده بود.

شهرستان خاتم‌از دو شهر هرات و مروست تشکیل شده و در ? ????کیلومتری جنوب یزد واقع است.


نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • یزد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ???/??/???
    بته چین >>> محمد رضا شجریان
    مرمت چهار قلعه تاریخی استان یزد پایان یافت
    شعری از حمید مصدق که من باهاش خیلی خاطره دارم حتماْبخونیدش

  •  RSS 

  •  Atom 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • اشتراک در وبلاگ